10 Haziran 2014 Salı

gaziantep asansörlü nakliyat şirketleri

gaziantep asansörlü nakliyat şirketleri
Atv’nin Gaziantep asansörlü Kara Para Aşk adlı dizisi tüm hızıyla devam ediyor asansörlü ev taşımacılık. Yönetmen Ahmet Katıksız diziyi ve kendisini ev taşımacılık de heyecanlandıran teknik yenilikleri Gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık   anlattı.

Kara Para Ask dizisi için ilk teklif geldiğinde ne düşündünüz?

- Ay Yapım'la asansörlü ev taşıyanlar daha önce başka bir proje için görüşmüştük ama takvim uymadığı için çalışamamıştık. Tekrar bir teklif gelmesine tabi ki sevindim. Proje yazım gaziantep asansörlü nakliyat şirketleri  aşamasında olduğu için evden eve nakliye senaryoyu okumadan, hikaye üzerinden prensipte anlaşmaya vardık.

Bu dizinin yönetmen koltuğuna oturmaya nasıl ikna oldunuz?

- Yaptıkları projeleri Gaziantep evden eve asansörlü   beğendiğim bir şirketten, kalemini beğendiğim bir ekibin yazdığı dizi teklifi gelince çok düşünmeden kabul ettim.

Senaryo size geldiğinde sizi de şaşırtan, ilginizi çeken sahne ya da bölüm oldu mu? Örnek verebilir misiniz? Hangi sahne ya da bölüm sizi bir yönetmen olarak heyecanlandırdı?

- Çok oldu. Öncelikle ilk bölümü okudum ve gaziantep asansörlü nakliyat şirketleri  çok sevdim. Sonra ikinci bölüm geldi. Onu daha çok sevdim. Çekime başlamadan 3.bölüm geldi ve en çok onu sevdim. İronik ama birinci bölümde okurken en çok heyecanlandığım sahneyi  gaziantep asansörlü ev taşıyanlar  izleyenler göremedi. Çünkü hayal ettiğim gibi olmadı sonuç. Gaziantep asansörlü   Dolayısıyla çıkardık. Yanlış hatırlamıyorsam  Gaziantep evden eve asansörlü taşımacılık  yedinci bölümde Ömer ile Hüseyin'in evlerinin önünde merdivenlerde konuştukları sahneyi okurken de izlerken de
çok sevmiştim.

Kara Para Ask her bölümünde farklı sürprizleriyle izleyiciyi ters köseye yatıran bir dizi. Gizem yaratılması ve merak uyandırması bakımından yönetmen olarak bu diziye siz nasıl bir katkı sağlıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder